Helg :D

Heeelg, finally! Och nu är det ju typ sommar ute, nästan i alla fall..


Fredag - Skolan var helt okej, idrotten var sämst! Först skulle vi gå till skogen, inte så jättelångt men iaf, sen hade vi någon jättejobbig uppvärmning, jägarboll tror jag det hette.. sen skulle vi springa elljusspåret som är 3 kilometer eller något sånt? På vägen satt det i alla fall lappar där det stog massa jobbiga saker hela tiden och så åkte lärarna förbi på cyklar för att kolla så att alla verkligen gjorde, väldigt normalt.. sen när vi var klara så var alla helt slut och då skulle alla tydligen jogga en/ två kilometer till och sen komma tillbaka för att göra styrka, 30 armhävningar och 60 situps, inte kul!

När skolan var slut cyklade jag med Cissi o Sofie hem till Sofie i sunnersta, 7 kilometer.. där vi hoppade massa studsmatta och åt glass, sov över där med Cissi, kul var det :D

Lördag - Gick upp klockan åtta (när ska jag få sovmorgon?!) vi åt frukost, klädde på oss och cyklade till gymnastiken. Efter det kom pappa och hämtade mig och jag cyklade ner på stan och träffade Nikole :D Ännu en rolig dag :D

Imorgon åker jag till Stockholm och Gröna lund! Happyface!


Kommentarer
Postat av: Nikole

vikken träningsdag :P (asså fredan)

2009-05-01 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0