The brandkår!! :o

Igår typ vid tio kom vår granne o plingade på dörren och sa att han kände jättemycket rök/brand lukt i trapphuset och det gjorde vi också. Efter ett tag ringde de brandkåren som kom med poliser och allt :p
De gick runt och letade i typ 45 minuter men hittade så de åkte iväg.. scarrryyy movie..

Idag vaknade jag i alla fall vid åtta, inte för att jag ville utan jag var tvungen... suck, ingen sovmorron den här helgen. Duschade och klädde på mig och sen skjutsade pappa mig till fyrishov där vi skulle ha genrep inför vårshowen för 3-4 åringarna och 5-6 åringarna, fast utan barn. Vi dansade alltså till nalle puh och madagaskar.. kul! Eller inte..
Klockan tolv ska jag åka tillbaka dit för då ska jag själv ha genrep :D Sen ska jag nog åka med pappa till gränby. :)

1337, eliiiiit, haha ni måste kolla på klippet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha xD

här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå

2009-04-19 @ 14:37:47
Postat av: Nikole

Hahaha xD

här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå här kna ma stå här kan man stå här kan man stå här kan man stå

2009-04-19 @ 14:38:30
Postat av: Sannaa

jag ska gifta mig med den här bruuden!

2009-05-01 @ 22:43:26
Postat av: Marre

HAAHA, han är så himla BÄST !

synd att han inte syns lika mkt på tv nu :(

2009-05-12 @ 20:13:57
URL: http://mariamanjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0