Thuns

Jag bloggar nästan alltid sent har jag tänkt på.. Aja, idag var jag på Thuns med Cissi och pappa! :) Det är som ett varuhus eller vad man ska kalla det lite utanför Uppsala. Allting är lite billigare där men jag hittade nästan ingenting, fanns mest tantkläder.. tyckte jag. Köpte iaf tre par trosor (haha, jag och Cissi hade väldigt mycket beslutsångest över vilka vi skulle välja så vi stog där gaaanska länge), strumpor, hårnålar och godis. :p Tänkte köpa converse också men det blev inte så.. jag ändrar mig liksom hela tiden, och jag vet att jag inte kommer kunna hålla dom rena eftersom jag vill ha vita.. att förstöra skor är jag bäst på, inte bra. När jag kom hem mötte jag Frida en stund, det var kul! :) Haha, jag slutar alltid med "det var kul!".. Men nu ska jag nog försöka sova, IMORGON BÖRJAR SKOLAN!!... shitshitshitshit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0