Gröna Lund och Palm! :D

Nu har jag inte skrivit på ett tag, skola ni vet.. I torsdags var ju jag och Nikole och kollade på Johan Palmis och co, och det var så sjukt bra/kul/roligt/bäst! Och nu har jag väldigt tråkigt så därför tänker jag skriva värsta långa texten! ;D

Efter skolan cyklade jag och Nikole till stationen där vi tog tåget till Stockholm. Det fanns ett eget rum på tåget som vi satte oss i och öppnade fönstret och ropade lite till gubbarna som höll på att bygga utanför, precis när jag har satt mig ser jag att den där biljettkontrolanten har kommit in i rummet..

Nikole står på sätet och ropar ut genom fönstret: "shaaakyy shaakyyy!"
Tanten: "Vad gör du!?"
Nikole: "alltså.. min kompis pappas p... nej.. min kompis pappa jobbar där ute"

Sen pratade hon lite allvar, och det var ju inte lika kul.. och det är inte lätt att försöka se ut som man lyssnar och verkligen tar åt sig när man har ett skrattanfall på väg... haha.

I alla fall, när vi kom fram tog vi bussen till Gröna Lund och var framme där vid tre/ halv fyra. Vi tog platser längst fram lite åt sidan och satt där ett tag men sen lämnade vi våra väskor där och gick runt lite, och köpte sockervadd! :) Efter ett tag säger Nikole "Lisa Lisa Lisa" och jag som var helt lost fattade typ ingenting men sen såg jag Johan och hans brorsa Henrik komma emot oss, och dom log värsta smilet! haha. :D En annan gång var när vi stog och kollade på pettsonhuset (haha) så säger Nikole att dom kommer bakom oss, jag ville inte kolla bakåt så vi gick och kollade på remmarna istället för att dom skulle kunna gå förbi oss, när dom kom till trappan stannade dom och Johan kollade bak på oss och sen sa han något till dom andra som också kollade bak, hehehe. :D Vi ville gå fram och snacka men vi visste liksom inte vad vi skulle säga så därför gjorde vi inte det..

När klockan var sju gick vi och ställde oss vid scenen och väntade tills klockan blev åtta då allt började, först kom det ut en kille i kalsonger (?) med massa skyltar som det stod "Skrik högre" på och grejer, haha. Efter det kom bande oooch sen THE KING! :D ... som kyckling! haha, nejdå men han hade helt gula kläder, gula byxor med guls och svart tejp på, gula solglasögon och gul t-shirt, men efter första låten sa han "Men vänta, vad fan har jag på mig?" haha, så det blev lite stripparty! Hela konserten var helt.. jättebra, speciellt på slutet när alla tog i allt vad de kunde och sjöng med i "you're my satellite". Sista konserten var det också...

Just det, glömde ju nästan signeringen!
Johan till Nikole: "alltså jäkla coolt/snyggt/fint hår du har!" *känner på hennes hår*
Haha. :)

Och vet ni vad!? Jag tog exakt inga bilder när han sjöng!




Kommentarer
Postat av: nikole

mmm socker vadd xD

asså den dagen va så bra :D

coling gorriling ;D

2009-08-22 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0