Wiho

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men har inte orkat riktigt.. Lägret hela veckan var jättekul, men joooobbigt, en dag kom jag knappt upp ur sängen för att jag hade så mycket träningsverk, + att jag var tvungen att gå upp halv åtta varje morgon.
I förrgår var jag ute med Nikole hela kvällen, haha, riktigt kul var det!

Nu är jag i öregrund, kom hit igår och åker hem imorrn. Idag var det roslagsloppet som vi var och kollade på, dom åker båt från Stockholm till öregrund typ, de kändisar som var med var Hasse Aaro, Mikael Persbrandt, Robert Aschberg, Tony Rickardsson och nån mer som jag inte kommer ihåg. När vi skulle äta satt dom i alla fall typ två bord ifrån oss, liiiiite coolt faktiskt. 
 

Kommentarer
Postat av: nikole

haha coolt xD

vem vann då? :P

jaa d va jätte kul :D<3

2009-08-08 @ 22:05:15
URL: http://pauuee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0