Finland

Har ju alltså varit i finland dom här fyra dagarna som jag inte har bloggat. Det blev flyg dit och när jag tänker efter är jag väldigt glad att det blev så! Jag menar båt tar 13 timmar och man tröttnar faktiskt på att gå runt där efter ett tag, flyg tar bara 45 minuter och är mycket skönare! När vi kom fram till Helsingfors hyrde vi en bil och åkte hem till min morfar i Ekenäs, självklart hade han varit ute och tagit upp potatis och kokat, världens godaste potatis, haha!

På onsdagen var vi ute och åkte bil till en massa olika konstiga ställen, Skåldö, Hangö, Tvärminne, Koverhar och jag vet inte vad.. lite drygt var det.. Sen var jag och mamma ute och cyklade en massa och på kvällen åkte vi till mina kusiner och åt middag. :)

Alltså jag älskar verkligen Ekenäs, det måste nog vara en av världens mysigaste ställen! Att åka därifrån är nog en av de värsta sakerna jag vet..






Kommentarer
Postat av: Frida

Aww.. :)



Och du skriver aldrig för långa inlägg som man inte orkar läsa :D lagomlagom!

2009-08-01 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0