Gröna Luuuuund :D

Sommarkrysset igår var så jävla roligt! ;D Vi tog tåget 11.09 men kom inte till grönan förrns klockan halv tre, precis när vi kom höll Johan och hans band på att repetera! Vi hade sittplatser långt fram så vi såg väldigt bra. :D Ända tills klockan åtta då den riktiga sändingen började kollade vi på repetitionerna och så.. Sophia kom med skitmånga på tv, haha.

När allting var slut så rusade alla mot scenen typ och alla artister kom ner och kastade iväg sina blommor och skrev autografer. Precis när Henrik (Johan Palms brorsa) skulle ge en blomma såg det ut som han skulle ge den till mig men såklart så kommer det nån som tar den, jag fick stjälken i alla fall, haha... Efteråt rusade Johan Palm och hans brorsa mot spökhuset för dom skulle in där. Det såg skitkul ut för alla fansen sprang efter och då sprang Johan ännu snabbare och då ökade ju dom andra takten också.. haha. Sen gick jag, Sophia och Nikole runt lite och så ser vi att dom står i kön till katapulten! Vi väntade tills dom hade åkt klart och då frågade Nikole Johan om hon fick ta en bild med honom och då sa han typ "jag tror inte jag hinner tyvärr", samtidigt som han höll hennes hand (!) Nikole sa typ att det skulle gå jättesnabbt och då fick hon! Hans brorsa tog min mobil och tog kortet, lite coolt va!? :D Jag själv satt typ på ett staket lite off.. haha. Men nästa gång då ska jag säga nått! Jag tycker bara så synd om dom på något sätt, när alla rusar efter dom och tar kort hela tiden, även fast de kanske tycker om det själv..
 
Aja, efter det tog vi bussen till stationen, tåget skulle gå 23.11 och vi var där typ en halvtimme innan så jag gick och köpte en youghurt eftersom jag inte hade ätit nått förutom en hamburgare på dagen. Innan vi gick på tåget så kom det en tåggubbe och sa att vi skulle bli tvungna att gå av i knivsta och sen få åka buss till Uppsala, på grund av "barnarbete".. haha, det tog ett tag för mig att fatta att han hade sagt "banarbete"...När vi väl satt på tåget och jag nästan hade ätit upp youghurten så går min sked av på mitten och all youhurt bara flyger på mig, och överallt typ.. haha, det var så jävla kul!
I knivsta fick vi gå av för att byta till buss, sen så var jag hemma vid halv ett typ... ännu en gång, DAGEN VAR SÅ JÄVLA BRA! :D

Haha, just det, jag glömde en sak.. när vi stog och väntade vid katapulten kom det fram en kille som var lite halvt borta och ba "Hej! jag ska ha fest vid slussen, vill ni komma?", men nej, vi ville inte med han och hans tjej på fest.. haha, vilken nolifer som går runt på gröna lund och frågar om folk vill komma på fest!?

Och jag ska inte bomba med bilder för det orkar jag inte.. tror det här inlägget blev lite för långt kanske? haha..


Kommentarer
Postat av: nikole

haha xD

justee, jag glömde ju massa saker :P

hm... jag ska nog kanske skriva lite till i mitt inlägg om igår xD

2009-07-12 @ 20:13:09
Postat av: Sophia

haha de var lite skumt när killen kom fram och frågade om vi ville gå på hans fest xD

2009-07-13 @ 21:52:23
Postat av: alisha

hejsan!

vilken fin blogg! <3

saknar dig älskling!!!

puss

Alisha

2009-07-14 @ 15:55:47
URL: http://alishus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0