Känn ingen sorg för mig Göteborg!

Jag är glaaaaad igen! :D Imorrn åker jag med pappa till Göteborg och på måndag blir det Liseberg och gissa vem som är där då? jo PALMIS! Hur bra är inte det!? :D

Idag åkte jag med Nikole till gränby, köpte ett linne från H&M. När vi kom tillbaka till stan bestämde vi oss för att åka till Ikea så vi tog bussen dit och åt lite, haha. :)

Sen undrar jag var det är för skillnad på det blåa strecket och det oranga strecket när man kollar på statistiken? Det står ju att det blåa strecket är "unika besökare", men vad menar dom med det?

Kommentarer
Postat av: niikole

haha jag vet inte, brukar aldrig kolla hur mkt besökare jag har :P



asså lyllo diig :D men du måste åka samma karuseller som han om han åker nått xD hahaha

2009-07-25 @ 21:18:08
URL: http://pauuee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0