Skansen

Okej, nu ska jag berätta om tisdagen. Först träffade jag Nikole på stationen vid sju och så tog vi tåget till Stockholm 10 över. Vi gick till skansen så vi var där vid nio, precis när de började öppna. Det var redan ganska lång kö när vi kom dit men det gick rätt snabbt så då rusade vi och tog platser bredvid två skitdryga tanter.. Det var iaf rätt långt fram och man såg bra, och det var ju huvudsaken så.. Vi orkade inte sitta där hela tiden så vi lämnade våra väskor och gick runt lite på skansen.

Sen när vi kom tillbaka så var det massa repetitioner och så fick man bullar av Anders Lundin, haha. :) Vid fem började generalrepetitionen och då ställde vi oss vid det där stängslet, precis där Johan gick förbi när han sjöng "Växeln hallå". Typ två timmar senare började den riktiga sändningen och efteråt hade alla ett extranummer, så himla bra det var! När alla hade sjungit klart var jag och Nikole tvungna att skynda oss till bussen för att vi inte skulle missa tåget, och vi hann som tur va! Dagen var verkligen jättebra, 10 timmar i solen, 10 timmars väntan, men det var klart värt det! :D

en massa bilder


































Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah ungen med örongrejs såg jag :D

2009-07-02 @ 22:05:13
Postat av: Nikole

Ja d va värt det! xD

2009-07-03 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0