Onsdag-Torsdag, världens bästa dagar !


Dom här två dagarna, igår och idag har varit så JÄVLA bra! Gröna lund igår var verkligen hur kul som helst, orkar inte berätta om allt men det kommer bilder, sitter på bärbara nu så jag har tyvärr inga bilder från igår  på den. Det var inte så långa köer så vi åkte verkligen skitmycket! Tåget  kom till Uppsala vid tolv på natten, så jag var hur trött som helst idag!
Idag kollade vi på niornas show, städade skolan och rensade ut skåpen och sen fick vi kolla när lärarna körde match mot niorna, vissa lärare var faktiskt skitduktiga, men ni kan ju gissa vilka som vann.. niorna!

På kvällen mötte jag Nikole på stationen och så gick vi tillsammans till katalin, det var mycket mindre folk än vad jag hade trott! Vi stod i kö ett tag och sen blev vi insläppta, vi fick ganska bra platser nästan längst fram. Konserten var hur bra som helst, fast lite kort tyckte jag nästan.. de bärjade med teenage battlefield och så körde de typ alla låtar från skivan. Efteråt var det signering, jag visste inte riktigt vad han skulle skriva på så han fick skriva på min mobil, haha! Fast jag hittade papper som han också skrev på, autografen på mobilen har nästan redan försvunnit.. :/ Efteråt gick vi runt huset och då kom dom ut! Det var några andra där också så Johan bjöd alla på chips, haha.. sen pratade vi lite och så gav han chipspåsen med chips i! Efter det gick jag och Nikole runt och var lite hyperglada! :D

 Imorron är det skolavslutning,SOMMARLOV!! :D

Det var skitsvårt att ta bilder för det blev så himla konstigt ljus och hela tiden kom det en lampa i vägen.. Det kanske kommer fler bilder med kameran dog så jag hann inte ladda över alla..























det blev ltie många..


Kommentarer
Postat av: Sannaa

shit vad många bilder du har på lillkillen! nu ska jag smsa dig tror jag ^^

2009-06-21 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0