Torsdag

För det är väl torsdag idag..? Jag kan inte hålla reda på dagarna längre och ändå har det bara gått en vecka på sommarlovet! :o

Det var verkligen skitkul hos Emelie! Kom dit vid 6 då vi åt och va ute och gjorde massa saker, sen bytte vi om och badade, KALLT SOM FAN! Efter det bytte alla om till pyjamas och då var klockan typ tio? Då åt vi massa tårta utomhus, och sen gick vi in i huset som vi skulle sova i och körde buzz och singstar typ.. och åt massamassa chips.. och drack massamassa läsk.. Så gick vi ut typ varannan minut.. haha, vi hade verkligen skitkul! Vi somnade vid fyra tror jag..

Skulle egentligen ha åkt till öregrund idag men det blev inte så eftersom det regnade och så var jag ju hos Emelie, men imorrn åker vi iaf dit och firar midsommar. Förresten, för exakt en vecka sen var jag och Nikole på Katalin, det var så himla bäst! ALLSÅNG PÅ SKANSEN 30/6? :D







och resten av bilderna lägger jag inte in.. haha

Kommentarer
Postat av: Nikole

ja! alsång på skansen :D



haha d va fett kul på emelies fest :D<3

2009-06-19 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0