Lördag

Igår var en väldigt bra dag! Skolan var helt okej, efter det skjutsade jag Nelly till stan på cykel, det gick ju som det gick... haha! Sen cyklade jag hem, bytte kläder och sen ner på stan igen och träffade Linn på café Linne :D Vi åt massa sen cyklade vi hem till henne, hoppade studsmatta, hahaha.. vi hade verkligen skrattdamp, skitkul var det! :D Sen sov jag över där, kulkulkulkulkulkul! :D
Idag var det elevkonsert på skolan, på en lördag (!?) Och Sanna, du var så jävla bra ! Eller aa, alla var duktiga.. nästan :)

Och vet ni hur glad jag är just nu?! JOHAN PALM KOMMER TILL UPPSALA, fattar ni?! UPPSALA!! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha awww när kommer han dåå??

2009-05-17 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0