Nuru :)

Jag har vissa bloggdagar tror jag.. ibland har jag verkligen lust att blogga och vill skriva hur många inlägg som helst.. nu har jag inte det, men jag måste ju skriva nån gång! :) Och kommentera mycket, då blir jag glad!

Har gjort massa roliga saker den här veckan, orkar inte berätta allt men till exempel var det ju valborg i torsdags, kul var det! :D Idag har det också varit en rolig dag, gymnastik först på morgonen, sen åkte jag ner på stan och träffade Emelie, Nikole och Nelly, vi gick på bio efter det åkte vi cykeltaxi! haha :D  Sen åkte jag, Nelly o Nikole hem till Nelly där vi sålde strumpor till våran klassresa, haha..

Imorrn är det våruppvisningen med gymnastiken..  INTE kul! Vi ska göra någon konstig dans, som jag nästan inte ens kan, och hoppa trampett + att vi ska ha typ 50-talskläder på oss? Nått sånt.. :p Aja, lägger in lite bilder från den här veckan istället för att skriva en massa.. 


    
    Gröna Lund :)


                  
   Valborg                                     Valborg                                    Nelly o Nikole :)

 
       
Haha, jag har sämst humor! Men vad blir det imorrn, Lilleskutt med mos!? haha            

Kommentarer
Postat av: Nikole

hahahaha xD



ere där kvasten?(på bilden från grönan) x)

2009-05-03 @ 20:37:06
Postat av: Frida

haha lilleskutt med mos, det var visst kul lisa XD

2009-05-05 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0