Södertälje

Jag har träffat Johan Palm! :D

Åkte till Södertälje idag med Frida, först tog vi tåget till stockholm och sen pendeltåget till Södertälje och därifrån gick vi till stan. Vi gick runt lite och vid ett började han och hans brorsa Henrik att sjunga, och det var så jävla bra! :D När de hade sjungit tre låtar så fick man köpa skiva och sen få den signerad! ;D

Efter det gick jag o Frida till ica, köpte lite grejer och sen gick vi till en park och åt, mys! :D
Just det, vi såg några från Familjen annorlunda också, och Anna lisa.. nivet hon som blev helt galen på scenen när Johan Palm sjöng? haha..

Bästa dagen var det! :D Och tack Frida igen för att du följde med mig! :D<3

Bilder från idag, ingen tar dom utan att fråga! :)














hahah, kolla Johan! :)


ignorera mitt face på bilden, haha


Kommentarer
Postat av: Nikole

Hans brorsa har lika rufsigt hår xD

lr lika rufsigt hår som han hade i idol xP

2009-05-22 @ 09:54:34
Postat av: Frida

Du är ju jääättesöt på den bilden lisa! :D



Såklart<3

2009-05-23 @ 15:47:54
Postat av: jennifer

jag tror inte jag såg dig :/ synd asså!

2009-05-25 @ 16:28:04
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

naaw happy you :D

2009-05-25 @ 19:31:46
Postat av: Sanna

Snygga bilder du lyckats ta också förresten ^^

2009-05-25 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0