Usch fy och blä.

Igår var ingen bra dag, verkligen inte...

Idag var en halft bra dag, hade jour i skolan, en hel dag. Morgonen var roligast när jag och Emelie fick stå i köket och göra massa olika mackor och fixa saker till cafeterian :) Sen satt vi i receptionen och fick springa fram och tillbaka för att låsa upp skåp när folk skulle lämna/hämta grejer, drygt!
Jag har verkligenverkligenverkligen ingen lust att gå till skolan imorrn, jag vet inte... det känns som allt bara blir fel, bläbläbläblä och blä!

Ett annat problem som jag inte kan sluta tänka på är 24 maj, jag vill verkligen så gärna men jag har ingen aning om hur/vad jag ska göra.. ÅH.

Sorry för det tråkiga inlägget. Kommentera, då blir jag glad.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötnos då, vi ska göra oss fina :>

2009-05-08 @ 20:11:35
Postat av: Frida

och 24:an är mupp... ska kolla hans sida nu och kräva att han kommer privat!!

2009-05-08 @ 20:19:03
Postat av: Frida

och 24:an är mupp... ska kolla hans sida nu och kräva att han kommer privat!!

2009-05-08 @ 20:25:19
Postat av: Niikole

vad händer 24 maj :S ?

2009-05-09 @ 22:01:52
URL: http://pauuee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0