ÅH!

Alltså ååååh vad arg jag blir! Har NO-prov imorgon (kemi, teknik och biologi).. hur mycket som helst är det! Så alla nior gick och klagade och frågade om vi kunde få provet på fredag istället, eller om dom iaf kunde dela upp provet till olika dagar.. först gick det väl bra men sen när lärarna pratat ihop sig så bestämde dom sig för att 'vi tar allt imorgon'.. Jahapp, tack för det. Alltså vi har haft NO-delen i ca 2 veckor och fått verkligen hur mycket som helst att läsa på samtidigt som vi haft massa annat att göra! Jävla skitskola.

Och jag vet att ni inte bryr er särskilt mycket, men jag var tvungen att skriva av mig lite... kanske tar bort det här inlägget sen..


Kommentarer
Postat av: Cissi

It's insane :<

2009-10-05 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0