Fredag.. igår alltså :)

Idag är en riktig slappdag, sitter här och äter godis.. hehe. Igår hade jag i alla fall skitkul! Jag, Cissi, Nelly och Nikole gick på restaurang och käka pizza och sen följde dom med hem till mig och vi körde massa tv-spel och åt godis. Very mysigt! :)

Haha, Nellys dagens! (igår alltså..)

I skolan..
Nelly: Jag kan inte skriva någon utvärdering idag.. jag har stukat fingrarna.
Lärare: Vad har du gjort då..?
Nelly: Alltså... jag blev träffad av en toarulle, den var helt enorm! 
HAHAHA

På restaurangen..
Vi satt vid ett bord precis vid fönstret då en kille cyklar förbi..
Nelly: Åh kolla mössan, fan vad cool!
C,N,L: ... han har ingen mössa...
Jag undrar hur hennes linser fungerar egentligen.. haha.

På Ica när vi köpte godis..
Cissi: Det blev bara 21 kr..
Nelly: *tar upp en tjej som stått bakom oss i köns godispåse som var helt proppfull* Shit, är det här din Cissi!?
Tjejen kommer och ska ta sina grejer..
Nelly: Oj, är det din? förlåt.. jag trodde det var min kompis men jag tänkte att den här kan ju inte ha kostat 21 kronor precis!

HAHA! Förlåt, men jag var tvungen.. okej, ni som läser tycker säkert det här är skittråkigt, men det var i alla fall hur kul som helst!
























Kommentarer
Postat av: nikole

HAHAahha xD asså d va så kul igår xD

2009-10-03 @ 19:45:13
URL: http://missnikole.devote.se
Postat av: cissi

De där bilderna är inte uppskattade av miiig xD

2009-10-05 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0