Lördag! :D

Igår efter skolan tog jag och Emelie tåget till Stockholm. :) Köpte inte så mycket men det blev ett halsband, två nagellack, självklart godis och sen lite till. Kul var det! ;)

Idag var det träning (hatar att det är på lördagar för då får jag ingen sovmorgon) efter det åkte jag och Cissi till stan där vi självklart åt på SUBWAY! ;) Mums säger jag bara! Sen gick vi runt där på stan ett tag och nu sitter jag här... Cissi kommer hit igen ikväll :D


Just det, skolfotona kom igår! Uscha..


Här är då min finfina klass :) Usch på mig säger jag bara..

 


Kommentarer
Postat av: cissi

Du måste medge att vi e hetast xD

2009-10-17 @ 20:30:37
Postat av: Sophia

usch på mig!!

2009-10-25 @ 11:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0