Lördag

Ingen sovmorron idag, vaknade halv nio.. eller vaknade, blev väckt rättare sagt. Sen skjutsade mamma mig till gymnastiken i gottsunda, där vi gjorde nån konstig dans som vi ska ha på våruppvisningen, trampet o matta :)
Efter det kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Stockholm, eller Barkarby tror jag det hette, lite utanför Stockholm. Där det fanns massa affärer och grejer, köpte lite saker och sen efter typ två timmar åkte vi hem igen. Imorgon blir det inte heller någon sovmorgon eftersom jag först ska vara på fyrishov vid nio för att de små barnen ska ha genrep inför vårshowen och sen ska jag själv ha det.. Aja, nu sitter jag i alla fall och proppar i mig massa godis även fast det känns som att jag kommer spricka.. aaja, so long! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0