Nelly och Nikole :D

Igår sov jag och Nikole hemma hos Nelly, vi hade verkligen kul, haha! :D Först bestämde vi oss för att cykla och hyra film och köpa massa gottgott, en skräckis blev det, 1408.. Jag tycker det är kul med skräckfilmer men ändå inte, den här var i alla fall inte så läskig som jag trodde, fast det kan ju bero på att jag satt bakom en kudde typ två tredjedelar av filmen.. haha, det gjorde vi alla tre.. när filmen var slut vid klockan ett typ hade vi druckit massa energidricka och ätit popcorn och chips och grejer så då bestämde vi oss för att kolla på en till film men istället så hittade vi en cd med yoga, alltså det var ingen film utan en som berättade (Göran Boll), haha redan efter typ 30 sekunder hade jag skrattat så mycket så jag hade ont i magen.. skitkul var det! Efter det drack vi ännu mer energidryck så vi somnade vi fem tror jag det var.

Idag vaknade vi vid elva och åt frukost och så. När vi hade lämnat filmen och skulle cykla hem igen skulle Nelly skjutsa mig så när vi åker på en ganska liten väg så hör vi att det kommer en bil bakom, Nelly ba "det är en polisbil", kuul tänkte jag men sen så kommer det fram en polisbil och säger i en sån där högtalare att vi inte fick skjutsa och grejer.. men hallå vi är ju faktiskt 15!? Haha sen hade vi lite kul åt det, såklart! Kulkulkulkul kväll och dag! :D<3


Kommentarer
Postat av: Nikole

jaa, d va fett kul hahah xD<33

2009-07-15 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0