klaaaaaaaaaant

Jag måste nog vara den osmartaste människan i världen.. idag skulle jag möta Nikole på stan för att vi sen skulle cykla till sunnersta, tio minuter innan jag ska vara där kommer jag på att min cykel är hemma hos mamma. När jag inte hittar mina egna nycklar tar jag en nyckel som jag nästan vet att den inte funkar (vi har konstiga nycklar som man måste trycka mot en sak för att dörren ska öppnas) så när jag kommer ut kommer jag på att jag inte har någon cykelnyckel eller nycklar hem till mamma.. så då kommer jag såklart inte in till pappa eller mamma och ingen cykel och knappt några pengar hade jag med mig heller.. hur smart är det!?
 
Som tur var så hade jag ju med mig mobilen och någon smart person har kommit på att man kan betala bussen med sms så jag kom iväg till stan iaf! Sen turades jag och Nikole om att skjutsa varandra till Sunnersta där vi träffade Nelly och cyklade till vårdsätraviken. Vattnet var inte varmt men skönt ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0