Måndag

Igår fyllde jag alltså 15 ! :) Dagen var hur bra som helst, blev väckt vid halv tio när dom kom in och sjöng och fick massa presenter, sen bakade vi tårta och så, efter det åkte jag och mamma till gränby och bytte lite saker som jag hade fått och så fick jag lite nya saker, sen åt vi mat på subway, mums :D Vid tre kom Sanna, Frida och Marie hem till mig och jag fick en jättefin tröja, en body butter och en blomma ! :) Vi åt lite tårta, körde guitar hero och singstar och sen vid sex gick dom hem och då cyklade jag, mamma o pappa ner på stan och åt på restaurang, efter det gick vi och köpte glass, också mums ! :D Kom hem vid tio ungefär.

Lite av det jag fick var: massa kläder, två bikinisar, en ny UF overall, Abba singstar, pengar, påslåkan och örngott (eller vad heter det?), ipod sak, spel och biljetter till Johan Palms konsert i Uppsala om 10 dagar ! :D

Nu måste jag bara hitta någon att gå med ! :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0