Onsdag

Matten blev klar, fick vg till och med! :D skolan var väl rätt okej, fick fiskpinnar till lunch så vi gick och åt pizza istället !  Först när vi skulle köpa pizza så sa han att vi inte fick dela på pizzan, sen gick vi ut en stund och sen gick vi in igen och då kom vi till en annan gubbe som va jätte schysst, vi fick klubbor och allting ! Fast han sa ju inte lite konstiga saker!

Just nu är jag bara så himla trött på en person... har lust att säga massa saker men det borde jag inte göra.. Förresten, jag fick ju två biljetter till Johan Palms konsert i Uppsala, så vem vill gå? :)

Kommentarer
Postat av: Nikole

om du inte redan har hittat nån att gå m så kan jag följa m? xD te johan palm asså ;P

2009-06-04 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0