Fredag

Friidrottsdag idag, skitvarmt men kul faktiskt!
Smart som jag är missade jag bussen till stan på morgonen, jag skulle byta till en annan buss där som gick till valsätra ip.. så jag fick ta cykeln till stan och sen springa till centralen för att hinna med bussen, såklart missade jag den ändå.. men jag kom ju fram till slut, i tid till och med! :o

Vi började med spjut och boll, sen 60/100 meter flera gånger, längd och sen kula, häck och någon bana typ och till sist springa två/tre kilometer, fyfan vad jobbigt det var! Det var typ 20/25 grader ute och mina ben höll på att gå av kändes det som!

Blev lite brun i alla fall, haha.. Nu är jag ensam hemma, hela kvällen typ.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. tv/dator antagligen.

                                             
ser ni strecket vid pilen!? haha



Kommentarer
Postat av: Nikole

jag blev oxå brun av den dagen :P

2009-06-04 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0