Stockholm

Idag vare Stockholm med klassen, det var mycket roligare än vad jag hade trott ! :D
 Gick upp 06.30 (!), åkte till stationen och sen tåget till Stockholm. Vid riksdagshuset fick vi gå till ett rum i något hus brevid. Sen skulle vi bilda partier, eller gubben som visade oss runt valde vilka som skulle bli tillsammans. Jag blev 51-åriga Louise i gemenskapspartiet, haha. Ja orkar inte berätta allt som vi gjorde, men kul var det.. även fast det låter skittråkigt.. På slutet fick vi i alla fall rösta och alla fick någon apparat som man kunde klicka på, och vi vann, eller vi fick iaf som vi ville!

Efter det fick vi gå tillbaka till stationen och skolan bjöd oss på mcdonalds, 60 kr fick alla köpa mat för ! :o 


                   
saken som vi fick rösta med           haha, det var jag


Jag vill och jag ska till Barkarby på fredag, om någon vill följa med mig så får ni jättejättejätte gärna säga till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0