Tisdag

Har inte bloggat så mycket, men nu så! :) Idag har det inte hänt något speciellt, skola som vanligt.. Sen åkte jag ner på stan med Nelly o Nikole, efter det åkte jag hem och nu sitter jag här.. som jag har gjort ett tag.. haha. Egentligen borde jag verkligenverkligen plugga, men nej..

Har kollat på desperate housewifes och nu kollar lite på eurovision song contest, verkligen sämst..!  Aja, go Sverige! :D


Bara för att göra nått :)

Ditt namn? Lisa

Födelseår? 1994

När fyller du år? 31 maj

Hur Lång är du? 165 tror jag

Dina första tankar när du vaknar?  faan

Vart befinner du dig just nu? hemma

Biter du på naglarna? njea, ibland

Vad har du för färg på trosorna? svarta

Har du några husdjur? kanini

Är du singel? ja

Vem är snyggast? Johan Palm såklart :D

Vem vet mest om dig? jag ? :p

Vad vill du ha just nu? massa saker, men pengar :D

Rädd för? spindlar, ormar

McDonalds eller Burgerking?
mcdonalds

Sjunger du?  vem gör inte? 

Vad har du för skostorlek? 38/39

Vill du gifta dig? ja

Kommer du överens med dina föräldrar? oftast..

Din hårfärg? blond

Skor du hade på dig idag? ballerina

Vad sover du i? pyjamas byxor, t-shirt

Kläder du har på dig? jeans, linne, kofta

Favoritårstid? sommar såklart!

Favoritmat och dryck?  jag vet inte, grillat?

Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är Lisa

Hur svarar du i mobilen? samma

Sov du ensam inatt? ja

Vad gjorde du kl 08 imorse? fixade mig/ cyklade till skolan

Vad var det senaste någon sa till dig?  "vi ses sen"

Druckit idag?
mjölk, saft

Vad är det för väder hos dig nu?
 fint tror jag, eller det är mörkt så jag vet inte

Godaste glassmaken? choklad :D

Drömmer du mardrömmar? ibland :/

Favoritklädsel?
jag vet inte

Favoritgodis? choklad, surt, salt :D

Hur många kuddar sover du med? två

Längtar du mest efter just nu?
21 maj! :D

Vad luktar det nu om du sniffar lite? hemma? :p

Saknar du någon just nu? jaa

Snus eller cigaretter? men usch,

Vill du ha barn? jaa :D

Längtar du till din nästa födelsedag? jaa

Är du blyg? njea, inte så

Tycker du att du har fin dialekt? nej

Tycker du om fester? jarrå :)

Tycker folk du är snygg? haha, inte vet jag?

Har du använt någon hårprodukt idag? nej

Har du använt smink idag? ja

Vad har du för planer till helgen? inget bestämt

En bra film? finns måånga

Vem får en kram? den som vill :)

Vem får en puss? den som vill :)

Sprit, cider, vin eller öl? cider

Hund, råtta eller katt? hund/katt

Tycker du om din pappa? japp :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

vet du vart man kan lyssna på johans nya låt på hans sida?

2009-05-13 @ 18:37:06
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag med ! :O

2009-05-13 @ 19:54:22
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0