Friskis & Svettis here I come!

Jag har varit på Friskis & svettis och tränat för första gången i mitt liv! Det känns bra...! Åkte dit vid åtta och träffade Sophia, Emelie och Cissi där och sen gick vi på gympa medelpass, snacka om att jag måste sett borta ut när jag stog där och inte riktigt hängde med... (!) Jaja.. jag blev i alla fall riktigt pepp på att köpa Friskiskort och gå gyminstruktioner, så det ska jag fixa.. typ. :)

Den här veckan känns på nått sätt bra.. imorgon är det träning + markträning (och vi ska börja med det sjuuukt svåra programmet vi fick i söndags), jag blir förhoppningsvis klar med massa steg i skolan och sist men inte minst, DESPERATE HOUSEWIVES!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0