tråkigt

Gör matten imorrn istället... vilket jag sagt varje dag.. 

10 favoriter
Dialekt:
Göteborgska! heter det så..?
Mat: kyckling!
Låt: ingen speciell just nu..
Tecknad figur: homer! :)
Sport: gymnastik, konståkning
Komiker:  Björn Gustafsson såklart!
Veckodag: fredag
Glassmak: choklad
Soloartist: Palmis såklart! fast han har ju band ibland.. annars kanske håkankråkan

9 för tillfället
Humör: ont i huvudet.
Tanke: matten plågar mig!
Kläder: pyjamas :)
Bakgrund: nån sköldpadda..
Känsla: lite panikpanik..
Tid: 21.57
Bästa sak: mobilen.. ibland.
Irritationsobjekt: ännu en gång, MATTE !


6 första
Bästa vän: Det var nog Sanna eller Marie :)
Husdjur: Ninen
CD skiva: ojoj, ingen aning.. tror den hette något med soppa..?
Bil: en sån där bobbycar :)
Ord: ?

7 senaste
Telefonsamtal
: Linn
Mat: kyckling och pestopasta :)
Dryck: saft
Biltur: idag från träningen
Tv-program: idol! :)
Spelad låt: oasis, stand by me.. tror jag..
Köpta klädesplagg: tröja tror jag..

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: jaa.. vem har inte gjort det? :p
Varit med på TV: när jag gick på dagis :p
Varit med i tidningen: nån gång tror jag?

5 nej tack;
Skolämne
: mattemattemattematte!
Mat: fisk!
Musik: dansband..
Dryck: vatten! blä.
Djur: spindlar, ormar, sniglar, maskar, fästingar

4 saker

Du gjorde igår kväll: dator?
Du kan höra just nu : ingenting..
Du inte kan leva utan: vänner och familj..
Du gör när du har tråkigt: datorn är mitt liv.. haha.

Du kan berätta allt för: berättar inte exaktexakt allt för någon
Du tycker om: mångamånga! :)
Du inte gillar:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0