!

Alltså jag blir så jävla arg! När jag skulle ta bussen hem från skolan skulle jag betala med sms biljett som jag hade skitckat låångt innan jag klev på bussen (jag har lärt mig att jag inte ska skicka den på bussen eftersom då börjar busschaufförerna alltid gnälla) men den kom aldrig! Såklart börjar busschauffören gnälla och sa att jag skulle skicka den utanför bussen och blabla.. även fast jag sa att jag hade skickat den för längessen men att den inte kommer så säger han att "jag är snäll och låter dig gå på ändå" och sen sa han att det var mitt fel att biljetten inte hade kommit!? Alltså ååh, busschaufförerna gör mig galen! Om jag säger så här, det är verkligen inte första gången det här händer! 

 


Kommentarer
Postat av: Nikole

"det är ditt fel..."

Vadå ditt fel?! tror han att du e den som ser till att alla sms kmr dit dom ska lr?!

2009-09-02 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0