Rubrik

Pluggapluggaplugga är det jag måste göra nu, på en söndag.. blä. Inte nog med att vi måste gå upp skit tidigt varje morgon, pallra oss iväg till skolan, plugga häcken av oss för att nå våra mål, lära oss onödiga mattetal som man inte alls kommer att ha använding av i framtiden, så måste vi plugga till massa prov och grejer.. jag vet att det hör till skolan, men jag orkar verkligen inte! Har ni tänkt på hur mycket tid vi egentligen spenderar i skolan? För mycket. 

Egentligen borde jag inte klaga på skolan, jag borde vara glad för att jag överhuvudtaget får gå i skolan.. 

Jaja.. nog med det. Igår hade jag i alla fall skitkul! Träffade ju Cissi, Nelly och Nikole på kvällen igen och vi gick runt lite på stan tills vi bestämde oss för att gå till musikens hus där Melody Club skulle spela. Kön var verkligen hur lång som helst, men vi kom in rätt snabbt ändå.. hehe. Vi var väl där någon timme men dom hade inte börjat spela så vi frågade när de skulle spela och det var inte först klockan elva och vi orkade inte vänta en timme till så vi gick därifrån.. Det var verkligen helt flockat med folk, på vissa ställen kom man knappt ens förbi.. Vi gick runt lite till och när Cissi och Nikole åkte hem vid halv tolv gick jag runt lite med pappa och lyssnade på musik, var hemma halv ett tror jag.

En till bild från igår


kevin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0