B to the Ä to the S to the T

Min helg har varit sjuuuuukt bra!

I lördags tog jag och mamma tåget till Stockholm där vi träffade Cecilia och hennes mamma. Vi bestämde oss för att åka till tv4-huset för att kolla om det fanns något live-program vi kunde kolla på, så då gick vi till frihamnen där körslaget sänds men det var öde där så vi fick åka tillbaka till stan. Käkade sjukt god mat i kungshallen och köpte en jeansjacka innan vi rullade tillbaka till frihamnen (haha). Det slutade med att vi fick komma in, gratis till och med !










Söndagen var = våruppvisning med min älskade gympagrupp! 


gammal bild från tävling, inte min men jag tog den ändå.. hähä.


med typ 110 ton hårspray i håret vilket inte syns särskilt bra ..


 


Kommentarer
Postat av: Cissa

haha, helgen var skitkul fan :D

och fin bild längst ner på dig Lisa, saknar dig redan ♥♥

2010-04-21 @ 15:13:28
URL: http://allascissaa.blogg.se/
Postat av: Sophia

Verkar som att jag blundar på bilden xD haha

2010-05-07 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0