2 0 0 9

Sammanfattning av 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Absolut..
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag kommer aldrig i hela mitt liv ha ett nyårslöfte, så det så. :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
4. Dog någon som stod dig nära? - ungefär..
5. Vilka länder besökte du? - Spanien, Finland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Höhö, jag kommer inte ihåg datum så.. 

8. Vad var din största framgång 2009? - Min största framgång? No idea.
9. Största misstaget? - Ojoj, mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - njeeaaa
11. Bästa köpet? - Linnen, haha!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Säkert godis..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - yeeees
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Danger danger och kanske... misery business..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Inte gladare i alla fall..
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Kanske satsat liite mer på skolan..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Slösat bort tid på facebook (?)
18. Hur tillbringar du julen? -  Med släkten.
19. Blev du kär i år? - Nej. Kanske någon liten kändiscrush.. höhö
20. Favoritprogram på TV? - D E S P E R A T E  H O U S E W I V E S
21. Bästa boken du läste i år? - Sista Twilightboken?
22. Största musikaliska upptäckten? - paramore.. kanske
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Guitar hero? jag kommer inte ihåg..
25. Något du önskade dig men inte fick? - ?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - va hemma, åt tårta med sanna, frida, marie, åt på restaurang.. typ så.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - så väldigtväldigt mycket..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - hm..
29. Vad fick dig att må bra? - mina kära vänner. :)

30. Vem saknade du? - Många.
31. Den bästa nya personen du träffade? - :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0