JUUUUL

Julafton var superbra! :)
Först hem till farmor och farfar då med släkten där vi åt massa mat och kollade på kalle anka (såklart), sen hem på kvällen och öppna massa paket och äta hur mycket mat som helst! :)

Haha, jag lovar att min farfar är den skönaste människan i universum! Mitt i allt när alla satt och åt så reste han sig upp och sa: "Ni har ju säkert hört talas om 'Idol-Erik', han som kommer från Knivsta, men det kan han ju inte göra för han bor ju här." (min farfar heter alltså Erik) HAHA.



Lite av det jag fick då; Desperate housewives säsong 3 och 4, pengar, presentkort på upplevelser (det va en broschyr som man kan välja bland massa olika saker att göra), pengar till converse, nagellack, pyjamas, kläder, 2 väskor, hörlurar, guitar hero spel, halsduk.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0