Sjukt



Okej, jag har gjort världens sjukaste sak som jag själv inte ens tänkte på att jag gjorde.. Jag anmälde mig till Blog Awards turnén när dom är i Stockholm den 20 maj. Varför? Ingen jävla aning. Meningen "Självklart får du i sann gala-anda med dig en välfylld goodiebag hem!" måste på något sätt ha varit inblandad.

Det roliga är att jag knappt läste vad det var och jag är inte alls "insatt", eller vad man ska säga.. Jag måste verkligen ha fått någon slags... black out när jag skrev in mitt namn och klickade på skicka. Men det man gör är tydligen att träffa alla "sina" favoritbloggare, dom skämmer bort en med massa lyxiga och glamourösa aktiviteter, man kan shoppa nyheter från Bik Bok till billigare priser, och någon skulle uppträda.

Läs mer..

Nu till grejen, jag fick ett mail om att jag var uppskriven på gästlistan, HAHA. Någon som har lust att hänga med?

Kommentarer
Postat av: Sophia

jag kanske ;)

2010-04-03 @ 22:19:55
Postat av: Lisa

Okej :D :D

2010-04-03 @ 22:21:40
URL: http://lisagrisa.blogg.se/
Postat av: C

MEEEEEEEEEEE

2010-04-04 @ 16:57:05
Postat av: Lisa

yehoooo :D

2010-04-04 @ 20:43:19
Postat av: n

ja vill oxå haha xD

2010-04-04 @ 23:14:45
URL: http://missnikole.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0