GLAD LISA!

Jag är så jävla glad just nu! Jag har fått sommarjoooooobb! Ska vara idrottsledare för barn och lära ut friidrott genom lek på studenternas, kul att jag inte kan något om friidrott.. haha. 

Mitt tal i engelska som jag varit såå nervös för gick så sjukt bra så det är inte sant! Dessutom var det mitt sista steg som jag gjorde på kunskapsskolan, så nu blir det chillchill!

Sen fyller jag ju 16 år om 4 dagar! Och efter det blir det avslutningsbal och sommarlooooov!

 = GLAD LISA!

Sen måste jag bara berätta typ världens roligaste grej som hände nyss när en sån här telefonförsäljarkille ringde..

Telefonförsäljaren: Ja hejsan jag heter Micke och ringer från blablabla, jag söker George.

(Det är det här som var så jävla kul, min pappa heter Georg i mellannamn, uttalas alltså jeorj, men den här killen uttalade det verkligen engelskt, såsom Djungel-George, nivet?)

Jag: Eh... han är inte hemma just nu..

Han: Ja men okej..

Jag: Eller vänta.. (då kom vääärldens asgarv verkligen, för den här bilden på Djungel-George kom upp i mitt huvud..) HAHAHA, det finns ingen George här.. HAHAHA!

Han: Jaha... eh.. okej, men då får jag väl ringa lite senare..

Jag: HAHAHAHA, ja men gör det du... HAHA


stackars kille..


Kommentarer
Postat av: C

gillas ;)

2010-05-27 @ 16:05:59
Postat av: N

Hahah kan verkligen se d framför mig! xD

2010-05-28 @ 23:56:50
URL: http://missnikole.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0